sobota, 1 lutego 2020

Recenzja akcesoriów od BeagLove :)

Witajcie kochani dzisiaj przychodzę do was z kolejna super recenzje od bardzo mega super najlepszej na świecie firmy handmade BeagLove. Firma tworzy obroże, smycze, szelki, pasy do samochodów, woreczki na smaki i kupowniki. Pierwszy nasz zestaw jaki zamówiłam z tej firmy był w tamtym roku, ponieważ Freya jest adoptowana i jest lękliwa a pani wyszywa imię i nr telefonu. Napisałam powiedziałam co mi się podoba i powstał super zestaw dla moje kochanej Freyi obroża szelki i smycz z amortyzatorem. Sama wymyśliłam kompozycje taśm jagodowo-malinowy, a pani uszyła mi wszystko według pomysłu. I miałyśmy super zestaw nad morze i nie bałam się że jak Freya ucieknie to przynajmniej do mnie zadzwonią. Przedstawiam wam wzór poniżej ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️








Komplet tak super zdał egzamin nad morzem kolory nie straciły blasku po praniu w słonej wodzie i pralce że sobie pomyślałam kurcze super firma może tym razem zamówię coś dla synka żeby nie był poszkodowany. I stało się zamówiłam dla Toffiego śliczną obrożę. Zdjęcie poniżej ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️










Potem tak małymi krokami przychodzi grudzień to sobie myślę: kurcze moje dzieciaki muszą dostać coś pod choinkę. A gdzie najlepiej zamawiać? Oczywiście że BeagLove 😃😘 No i znowu napisałam do pani Joanny po kolejny komplet dla moje Freyi w świątecznym klimacie i dla Toffika pożyczona od Freyi. Urzekły mnie te 2 piękne wzory Śnieżynki zamówiłam sama obroże i złote łapki smycz i obroże. Zobaczcie sami jakie piękne cudo⬇️⬇️⬇️⬇️





 


 I już naprawdę sobie mówię dość bo półka moich psiaków pęka w szwach ale na spacerze zobaczyłam psiaka w szelkach w lowickie kwiaty i mówię no nie moja Freya musi mieć takie cudne szelki😃😃 Pisze do pani Joanny po raz kolejny nie da próbuje mnie powstrzymać ale ja idę w zaparte, że chce mieć ten komplet z kokardka na zamówienie dla moje Freyi na wiosnę. Oczywiście okazało się, że pani Joanna ma taki wzór. Dobrałyśmy piankę i uszyła mi śliczny komplecik dla Freyi z kupownikiem dodatkowo na wiosenne spacerki.





Polecam z czystym sumieniem i z całego serca ta firmę. Na pewno jeszcze nie jeden zestaw od BeagLove zamówię bo jakość i serce jakie pani Joanna wkłada są godne podziwu. 💖💖💖 Oby forma działała jak najdłużej i pani Joanna robiła to co kocha dla naszych psich towarzyszy 💖💖💖🐾🐾🐾🐾




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz