niedziela, 29 marca 2020

Recenzja kompletów biothane od Doggy Dot :)

Kochani dzisiaj przychodzę do was z czymś zupełnie nowym. Taśma biothane jest od nie dawna na polskim rynku, nie wiele firm ją ma. Ale moja kochana firma Doggy Dot ja posiada. Gdy zobaczyłam posta na instagramie zakochałam się. I oczywiście napisałam do firmy robimy, najpierw zamówiłam obróżki. Fioletową dla Toffika a różowa dla Freyi. Wybrałam okucia z różowego złota. Zobaczcie sami jak ślicznie się prezentują. ⬇️⬇️⬇️⬇️



Jak zwykle firma spisała się na medal, wszystko idealnie dopasowane na moje psiaki. Taśma. Biothane nie łapie brudu łatwo można ją umyć.
Stwierdziłam, że to ideał na lato bo Toffee lubi wodno-błotne kąpiele



Jak widzicie na Freyi prezentuje się idealnie (Toffee miał inne rzeczy na głowie niż pozowanie biegał z kolegami) Za jakieś czas domówiłam smycze miejskie do kompletów 160 cm też z okuciami z różowego złota. Wszystko pięknie zrobione. Materiał po zabawach w błocie wygląda jak nowy. Biothane to najlepszy materiał na takie pory roku i na letnie harce. A oto kiełka fotek prezentacji kompletu że smyczami.



Firma jak już nie raz pisałam jest super. Jakoś i staranność wykonania na 1-szym miejscu.
Uwielbiam od nich zamawiać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz